Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Bergen

Door: Ton en Hannie

Blijf op de hoogte en volg Ton en Hannie

21 Juli 2013 | Noorwegen, Bergen

21-7-2013
Vanmorgen echt uit geslapen,we gingen om 10.00 pas ontbijten.
Vandaag met het treintje naar de top van de berg gegaan ,een fantastisch uitzicht over de stad en de haven.
na een paar drankjes wilde Ton het treintje terug pakken,maar ik voelde me goed dus wilde ik de terug weg gewoon lopen en het ging hartstikke goed.
Beneden aan gekomen weer even uit puffen op het terras.
daarna naar de Mariakerk gelopen ook een flinke klim met trappen,en wat denk je gesloten
onderweg naar die kerk komen we op een groot plein,en ja zelfs in Noorwegen kom je indianen tegen wel leuk.
daarna op naar het volgende terras want de temperatuur is aardig op aan het lopen,de dagen zonder regen hebben we nu denk ik op gesnoept,zielig voor al die andere maar wij zijn er blij mee.
het is weer op een andere plein dat we een mooie kiosk en fontein tegen kwamen.
weer terug naar de haven waar Ton heerlijk heeft gegeten met het nodige biertje erbij,met een leuk uitzicht op de haven.
het varieert van grote zee containerboten tot mooie plezier jachten leuk om te zien.dadelijk gaan we nog even terug naar de haven,even nog wat drinken.
en dan morgen weer vroeg op, staat weer een lange rit op het programma.
gr Ton en Hannie

• 21 Juli 2013 - 21:35

Ben En Mieke:

Geweldige uitzichten. Jullie genieten zichtbaar!
    Maak er morgen weer een mooie dag van.
    Groetjes.

• 22 Juli 2013 - 09:42

C & A:

Hi luitjes weer een dagje te laat maar wil toch even kwijt dat ik wel een beetje jaloers ben wat een leuke reis.
    Fijn dat jullie ook nog zo'n mooi weer hebben in Bergen.
    Oke geniet er nog van en wat een verhalen zullen jullie bij thuiskomst hebben.

groetjes cees en andre

• 22 Juli 2013 - 10:58

Deborah:

Mooi dag weer hoor!! En fijn om te lezen dat jullie er zo van
    genieten!! Ook fijn dat het Hannie allemaal lukt!! XXX

• 22 Juli 2013 - 11:02

Wim Boor:

hoi luitjes,
    geluksvogels! bergen heeft dacht ik 5 dagen per jaar zonder regen en die hebben jullie gepakt zo te zien.
    ik vind deze site veel leuker en ook makkelijker dan facebook (fotos opladen is gecompliceerd op fb vind ik).
    je schrijft trouwens heel leuk en helder Han, een waar genoegen.
    groetjes en rij voorzichtig
    wim

• 22 Juli 2013 - 15:01

Karin:

Hoezo waar Ton heerlijk heeft gegeten jij niet dan ? Fijn dat jullie z'n goed weer hebben .

• 22 Juli 2013 - 16:22

Ron En Jacqueline:

Wat een prachtige plek en wat fijn dat de Noorse Indianen zich al weer hebben laten zien!
    Heel veel plezier!
    groetjes, Ron & Jacqueline

• 22 Juli 2013 - 16:33

Wendy:

dat ziet er mooi uit! nog veel plezier samen
    geniet ervan

groetjes wendy peter D'lana mayk en Danisha

• 22 Juli 2013 - 16:36

Ton En Hannie Jonkergouw:

Bedankt dat jullie ons volgen we zijn net aan gekomen in stavanger even de stad onveilig maken schrijven we straks over deze dag love you all