Kristiansand-Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu Kristiansand-Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu

Kristiansand-Oslo

Door: Ton en Hannie

Blijf op de hoogte en volg Ton en Hannie

24 Juli 2013 | Noorwegen, Oslo

24-7-2013
Vanmorgen de snelweg op naar Oslo,dit keer geen alternatieve route,omdat we de tijd wilde hebben voor de stad Oslo.
In Oslo aan gekomen blijkt dat we een eind uit het centrum zitten.
Bij de receptie gevraagd of we met het openbaar vervoer naar het centrum konden,geen probleem we moesten een stuk langs de snelweg lopen naar het busstation eerst met de bus en dan met de metro.
we kwamen uit de metro gelijk bij het nationale theater schitterend gebouw,daarna de Karel Johans gate dat is de straat naar het paleis.
helaas zijn ze het paleis aan het renoveren dus konden we niet naar binnen.
het is wel een leuk gezicht het lopen van de wacht te zien heel statig.
de temperatuur loopt hier nu aardig op ongeveer 30 gr.
dus wij op zoek naar een leuk terras waarvan je flink wat kon zien,wat een drukke stad,lijkt wat drukte betreft op Amsterdam.
weer terug met de metro en bus naar het hotel.
zo dadelijk nog even lekker eten en een drankje.
en als we morgen opstaan dan beginnen we aan de reis door Zweden om weer op de boot te stappen naar kiel.
dit zal het laatste verslag zijn,omdat we slechte internet verbinding hebben op de boot.
iedereen bedankt voor de leuke reacties en tot ziens in Nederland
Gr Ton en Hannie

• 24 Juli 2013 - 20:53

Ben En Mieke:

Jammer dat het al weer bijna voorbij is. We hebben genoten van de verslagen en de foto's.
    Goeie reis en tot ziens.

• 25 Juli 2013 - 00:10

Sjan:

Goede reis terug vond het erg leuk om te volgen zeker met die mooie foto's

• 25 Juli 2013 - 12:08

C & A:

Weer een dag te laat maar toch nog even een berichtje om jullie een goede terugreis te wensen.
    Was een leuk reisverslag en ben benieuwd naar jullie verhalen en de foto's.
    groetjes cees en andre

• 25 Juli 2013 - 14:53

Karin:

Goede reis terug

• 06 Augustus 2013 - 17:14

Liesbeth Aarts:

Hallo Ton en Hannie

Jullie hebben een hele mooie reis gemaakt en het was hartstikke leuk om jullie reisverslag te volgen met de mooie foto's die jullie gemaakt hebben. Een prachtige herinnering die jullie nooit meer zullen vergeten.

Hartelijke groet,
    Liesbeth