gotenburg lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu gotenburg lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu

gotenburg lillehammer

Door: hannie en ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Hannie

16 Juli 2013 | Noorwegen, Lillehammer

16-7-2013
Wat een heerlijke nacht in een grandioos hotel.
vanmorgen vroeg gaan ontbijten want we willen snel op pad.
de reis is maar 135 km vandaag,maar wat we begrijpen is dat je erg veel te zien hebt onderweg.
Je mag 80 maar op deze weggetjes ga je echt niet harder als 50-60 km
we waren al aan het genieten toen plotsklaps 2 motorrijders hard op de rem gingen en om draaide even snapte we het niet tot we begrepen waarom ze het deden
een schitterende stroom versnelling zomaar uit het niets.
en je begrijpt het al vlug was het op die plek erg druk iedereen stopte.
indrukwekkende bergen doemde al snel op en de bij behorende dalen.
om de vijf minuten zijn we wel even gestopt dan wilde Ton weer iets perse fotograferen en dan weer ik
50 km voor het plaatsje Beitostolen is een museum van oude noorse huisjes en ook de ambachtslieden
we vervolgde onze weg en in de reisbeschrijving stond dat er een kerkje genoemd staafkerkje heel erg bijzonder was,het zal best maar wij vonden het een oud krakkenmikje uit de elfde eeuw
hoe dichter we bij ons eind doel kwamen hoe meer sneeuw we op de toppen van de bergen zagen en het erge is dat ze verrekte dichtbij zijn nu
als we uit het hotel lopen dan zijn de sneeuwtoppen hemelsbreed geen drie kilometer van ons vandaan mooi maar wel een beetje aan de frisse kant.
ons hotel is super de luxe.
tot het volgende verslag.
gr Ton en Hannie

• 16 Juli 2013 - 20:05

Ben En Mieke:

Je wordt er bijna jaloers van!
    Klinkt gewelidig. Kun je ook al een paar foto's plaatsen, zodat we mee
    Kunnen genieten.
    Veel plezier .

• 16 Juli 2013 - 20:10

C & A:

Klinkt goed. Paar foto's zou mooi zijn