rondreis slovenie - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu rondreis slovenie - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ton en Hannie Jonkergouw - WaarBenJij.nu

rondreis slovenie

Door: hannieton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Hannie

09 Mei 2018 | Nederland, Tilburg

op 17 juni gaan we er weer op uit.
dit keer een rondreis door Slovenie.
we vertrekken op zondag en maken een stop in Duitsland ,omdat het anders een te lange rit is.
we hebben vakantie en willen geen stress.
op maandag de 18e vertrekken we naar slovenie en onze eerste stop is in het plaatsje Bled dat ligt aan een meer.
we verblijven er 3 dagen en reizen dan weer naar een ander hotel.
we hopen mooie dingen te zien en met jullie te mogen delen.

• 18 Juni 2018 - 18:23

Hulsen:

Hallo leutjes
    We hadden zondag nog over jullie we moeten een afspraak maken en ik zei nog tegen mijne Ton volgens mijn gingen ze op vakantie en ja hoor wat leuk dat je dat zo doet.Wij wensen jullie een fijne vakantie en we volgen jullie zeker.Houw jullie taaitjes en weer tot hores .Groetjes Ton en Tonny